2013年9月8日 星期日

找到寶物

  許多人中了六合彩,揮霍無道,最後洗盡鉛華,變成負債,比還沒有中奬之前更慘。
  以下此人找到寶物,他的下場是如何?


24 則留言:

  1. Key,包大人來探您呀...個blog整得好靚喎,難用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得不太難用呀 , 背景版面都是blogspot提供!

      刪除
  2. KEY,過來BLOGGER探你啦~
    其實中了六合彩也要有好的投資之道,否則很快就沒了~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hikaru 你好呀~ 大家都在忙搬家呢~
      對呀, 中頭獎不好好理財的話, 注定破產!

      刪除
  3. 彩熊也過來探Key了!
    中六合彩當然是件好事, 好好運用它才是最重要的事.
    PS: 我搬到pixnet去了, http://colorisubear.pixnet.net/blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能中奬後的人,容易失去理智吧!
      (去探你先!)

      刪除
  4. 小風也來探Key啊!
    好看!很有意思, 不可貪心甚至貪得無厭~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 片段中的人貪得無厭才惹禍呢 !

      刪除
  5. 我是從YB過來,同你打個招呼!
    世上無免費午餐!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 人有貪心的時候.
      KAKA , 我進入不到你的BLOG!!

      刪除
    2. Key: 嗚嗚...我的BLOG唔知做乜被Google Chrome封鎖咗呀!:((

      刪除
    3. 應該可以開個另一新blog 嘅,但,我打算唔再寫blog喇,其實因工作關係,早有此打算!也許是時侯離開了!:)

      刪除
    4. 嗯,我也明白.工作佔據太多時間,空閒的時間也累了,寫BLOG得花精神,也不容易!!有綠再見你!:)

      刪除
    5. Key:我找出原因了,解決咗問題後,個blog 無事喇!:)

      刪除